Tereza VLČKOVÁ

Bachelor's thesis

Zhodnocení účinnosti marketingové komunikace Techmania Science Center

The appraisal of efficiency of a Techmania Science Center's marketing communication
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci neziskové organizace Techmania Science Center. V první části práci jsou zpracovány teoretické podklady ohledně marketingu, marketingového mixu a hlavně komunikačního mixu a jeho nových trendů. Dále je stručně představena společnost Techmania Science Center, jejímž cílem je přivést mladé lidi k vědě a technice zábavnou formou. Součástí bakalářské …more
Abstract:
This bachelor thesis is focused on marketing communication of nonprofit organization Techmania Science Center. In the first part of the thesis the theoretical data about marketing, marketing mix and mainly communication mix and its new trends are processed. Next there is a short introduction of the Techmania Science Center company, which aims to bring young people to science and technology in an entertaining …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lenka Čechurová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VLČKOVÁ, Tereza. Zhodnocení účinnosti marketingové komunikace Techmania Science Center. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/