Nadání a tvořivost: profil tvořivosti u gymnazistů s dyslexií a bez ní – Mgr. Valery Senichev
Mgr. Valery Senichev
Bakalářská práce
Nadání a tvořivost: profil tvořivosti u gymnazistů s dyslexií a bez ní
Giftedness and creativity: creativity profile of students with and without dyslexia
Anotace:
Práce si klade za cíl popsat profil tvořivosti gymnazistů s dyslexií a bez této specifické poruchy učení na konkrétním příkladě studentů Gymnázia kapitána Jaroše v Brně. Teoretická část referuje o třech oblastech psychologického vědění: o specifických vývojových poruchách učení, SPU), o nadání a tvořivosti. V kapitole o SPU hlouběji rozebíráme deficitní a kompenzační přístupy k dyslexii, koncepci dvojí …víceAbstract:
The thesis proposes to describe the profile of creativity of gifted students with reading disabilities and without these disabilities at the High school of Captain Jaros in Brno. Therefore, the theoretical part reports about the 3 fields of psychological knowledge: the learning disabilities, giftedness and the creativity. In the chapter about learning disabilities, it pursues more broadly the deficit …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p1qd2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2008
- Vedoucí: doc. PhDr. Šárka Portešová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Eva Pavlíková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Genderová studia
Práce na příbuzné téma
-
Styly učení u žáků se specifickými poruchami učení na střední škole
Hana Michelfeitová -
Specifické učební styly studentů a odpovídající strategie učení se zaměřením na výuku angličtiny
Jana Machová -
Učební styly žáků se specifickými poruchami učení a chování
Vanda Šimkovská -
Specifické poruchy učení u žáků základní školy
Sabina Klimešová -
Školní hodnocení žáků se specifickou poruchou učení (SPU)
Veronika MACHKOVÁ -
Motivace k učení u středoškoláků - se zaměřením na žáky se specifickou poruchou učení (SPU)
Marta Devátá