Způsoby komunikace politických stran na internetu: Web 2.0 nebo 1.5? – Mgr. Radek Řičánek
Mgr. Radek Řičánek
Bachelor's thesis
Způsoby komunikace politických stran na internetu: Web 2.0 nebo 1.5?
Methods of communication of political parties on the internet: Web 2.0 or 1.5?
Anotácia:
Anotace Hlavním tématem této práce je uchopení způsobů komunikace politických stran na Internetu. Je zkoumána interaktivita, tedy možnosti zapojení člověka do politického procesu skrze Internet. Východiska textu jsou zmíněny v první kapitole, v druhé části práce potom figurují úvahy a očekávání od tohoto média, ve vztahu k vývoji politické sféry. Práce dále vysvětluje jednotlivé koncepty internetového …viacAbstract:
Annotation The main theme of this work is to grasp the ways of communication of political parties on the Internet. Interactivity is examined, namely the possibility for human involvement in the political process through the Internet. Background of the text is mentioned in the first chapter, in the second part then figuring considerations and expectations from this medium, in relation to the development …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/th926/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
- Vedúci: doc. PhDr. Roman Chytilek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Vojtěch Ripka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / odbor:
Political Science / Political Science
Práce na příbuzné téma
-
Sociální sítě versus svoboda slova
Tomáš Jeřábek -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Marketingová komunikace politické strany
Jaroslav Starý -
Marketingová komunikace vybrané politické strany
Sabina Rosecká -
Porovnání marketingové komunikace vybraných politických stran a vítězné strany ve volební kampani do NR SR v roce 2023
Michaela Kupcová -
Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu
Nikola Jurzycová -
Komunikace výhod koaliční spolupráce SPOLU členům strany TOP 09
Miloš Ulrich -
Role populistické politické komunikace v kampaních Strany pro Svobodu Geerta Wilderse
Marie ŠMÍDOVÁ