Kúpny rozhodovací proces spotrebiteľa na trhu letných dovoleniek – Lenka Soroková
Lenka Soroková
Diplomová práce
Kúpny rozhodovací proces spotrebiteľa na trhu letných dovoleniek
Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu letních dovolených
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza kupního rozhodovacího procesu spotřebitele na trhu letních dovolených a zachycení aktuálních trendů v oblasti nákupu letní dovolené na českém trhu. První dvě kapitoly jsou věnovány základním definicím a přístupům, sloužícím k pochopení chování spotřebitele, popisu marketingového mixu cestovního ruchu a faktorů ovlivňujících nákupní rozhodování jedince. Následuje podrobnější …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyse the consumer's purchase decision-making process at the market of the summer vacations and capture current trends of buying summer vacation in the Czech market. The first two chapters are devoted to basic definitions and approaches, serving to understanding consumer behaviour, description of the marketing mix of tourism and the factors affecting the buying decision …víceAbstract:
Cieľom diplomovej práce je analýza kúpneho rozhodovacieho procesu spotrebiteľa na trhu letných dovoleniek a zachytenie aktuálnych trendov v oblasti nákupu letnej dovolenky na českom trhu. Prvé dve kapitoly sú venované základným definíciám a prístupom, slúžiacim k pochopeniu chovania spotrebiteľa, popisu marketingového mixu cestovného ruchu a faktorov ovplyvňujúcich nákupné rozhodovanie jedinca. Nasleduje …víceKlíčová slova
Marketing služeb a jeho specifika Kupní rozhodovací proces Spotřebitel a jeho chování Dotazníkové šetření Trh letních dovolených
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35121
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 2. 2013
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Oldřich Vávra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35121
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Sport marketing and its social implications
Berkant Sözbilir -
Cultural Effects on Consumer Behavior and Marketing Mix for a Global Company – India and Czech Republic Comparison
Ashish Kumar -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Vývoj gastronomických služieb a jeho vplyv na ekonomiku vybraného regiónu
Diana Kanderová -
Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraném oboru (marketing služeb)
Klára Paterová -
Specifika marketingu streamovacích služeb
Anežka Faltová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová