Jiří Socha
Bachelor's thesis
Propagace dálkové turistické trasy Stezka Českem
Promotion of the Long-distance Trail Stezka Českem
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na segment dálkových pěších tras, konkrétně pak na komunikační nástroje, které využívají, a formu jejich propagace. Práce je podložena výzkumem, který byl proveden za pomoci standardizovaného dotazníku a byl doplněn o introspektivní pozorování. Cílem výzkumu bylo odpovědět na výzkumné otázky týkajících se rozhodovacího procesu při výběru dálkové trasy a spotřebitelského …moreAbstract:
Bachelor's thesis focuses on the segment of long-distance walking routes, namely the communication tools they use and the form of their promotion. The work is supported by research carried out using a standardized questionnaire and supplemented by introspective observations. The aim of the research was to answer research questions concerning the decision-making process in the selection of the long …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Socha, Jiří. Propagace dálkové turistické trasy Stezka Českem. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová