Propagace dálkové turistické trasy Stezka Českem – Jiří Socha
Jiří Socha
Bakalářská práce
Propagace dálkové turistické trasy Stezka Českem
Promotion of the Long-distance Trail Stezka Českem
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na segment dálkových pěších tras, konkrétně pak na komunikační nástroje, které využívají, a formu jejich propagace. Práce je podložena výzkumem, který byl proveden za pomoci standardizovaného dotazníku a byl doplněn o introspektivní pozorování. Cílem výzkumu bylo odpovědět na výzkumné otázky týkajících se rozhodovacího procesu při výběru dálkové trasy a spotřebitelského …víceAbstract:
Bachelor's thesis focuses on the segment of long-distance walking routes, namely the communication tools they use and the form of their promotion. The work is supported by research carried out using a standardized questionnaire and supplemented by introspective observations. The aim of the research was to answer research questions concerning the decision-making process in the selection of the long …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Socha, Jiří. Propagace dálkové turistické trasy Stezka Českem. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová