BcA. Petr BABINEC

Diplomová práce

1.Teoretická práce: Vznik TV reklamy (z režijního pohledu). 2.Praktická práce: Soubor audiovizuálních reklam.

1.Theoretical Part: The Making of a TV Commercial (From a Director's Perspective) 2. Practical Part: Collection of Audiovisual Commercials - Directing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vznikem televizní reklamy. Práce zobecňuje základní předpoklady režie TV reklam. Případně dává návod k řešení vzniklých problémů, během natáčení.
Abstract:
Diploma thesis deals with creation of TV advertising. The work generalizes the basic requirements for directing TV commercials. Alternatively, give instructions for solving problems during filming.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2011
Zveřejnit od: 15. 9. 2011

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BABINEC, Petr. 1.Teoretická práce: Vznik TV reklamy (z režijního pohledu). 2.Praktická práce: Soubor audiovizuálních reklam.. Zlín, 2011. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 09. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 15. 9. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Režie a scenáristika