1.Teoretická práce: Vznik TV reklamy (z režijního pohledu). 2.Praktická práce: Soubor audiovizuálních reklam. – BcA. Petr BABINEC
BcA. Petr BABINEC
Diplomová práce
1.Teoretická práce: Vznik TV reklamy (z režijního pohledu). 2.Praktická práce: Soubor audiovizuálních reklam.
1.Theoretical Part: The Making of a TV Commercial (From a Director's Perspective) 2. Practical Part: Collection of Audiovisual Commercials - Directing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vznikem televizní reklamy. Práce zobecňuje základní předpoklady režie TV reklam. Případně dává návod k řešení vzniklých problémů, během natáčení.Abstract:
Diploma thesis deals with creation of TV advertising. The work generalizes the basic requirements for directing TV commercials. Alternatively, give instructions for solving problems during filming.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2011
Zveřejnit od: 15. 9. 2011
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BABINEC, Petr. \textit{1.Teoretická práce: Vznik TV reklamy (z režijního pohledu). 2.Praktická práce: Soubor audiovizuálních reklam.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/zduq4y/.
Jak správně citovat práci
BABINEC, Petr. 1.Teoretická práce: Vznik TV reklamy (z režijního pohledu). 2.Praktická práce: Soubor audiovizuálních reklam.. Zlín, 2011. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 09. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 9. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Režie a scenáristika
Práce na příbuzné téma
-
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Tereza Pantůčková