Denisa Šanderová

Diplomová práce

Sponzorovaný obsah na Instagramu: vliv influencera na vnímání brandu spotřebitelem

Sponsored Content on Instagram: Influencer Impact on Consumer Brand Perception
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vlivem komunikátora sponzorovaného obsahu na Instagramu. Cílem bylo vyhodnotit, jak typ komunikátora (brand / influencer / celebrita) ovlivňuje vnímání obsahu marketingového sdělení na Instagramu a samotného brandu spotřebitelem. Byla provedena literární rešerše v rámci zkoumaného tématu, dle které bylo navrženo devět výzkumných hypotéz. Práce je vypracována s využitím …více
Abstract:
This thesis deals with the impact of communicator sponsored content on Instagram. The main aim of the thesis was to evaluate how the type of communicator (brand / influencer / celebrity) affects the consumer's perception of the content of the marketing message on Instagram and the brand itself. We conducted a literature research on the topic the thesis deals with, according to which nine research hypotheses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 7. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2024
  • Vedoucí: Daria Gunina
  • Oponent: Jan Závodný Pospíšil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94606