Konkurenční situace těžby a prodeje kameniva na českém trhu – Ing. Michal Hábl
Ing. Michal Hábl
Bakalářská práce
Konkurenční situace těžby a prodeje kameniva na českém trhu
Competitive situation of mining and sale of stoneware in the Czech market
Anotace:
Tato bakalářská práce má název Konkurenční situace těžby a prodeje kameniva na českém trhu. Jejím hlavním cílem je shromáždit co nejširší komplex informací o současné situaci firmy, tyto informace pak podrobně analyzovat a na základě analýzy navrhnout potřebná opatření ke zlepšení konkurenční schopnost firmy na trhu. Výše uvedené téma bylo vybráno z toho důvodu, že problém udržování trvalé konkurenční …víceAbstract:
This bachelor work´s title is Competitive situation of mining and sale of stoneware in the Czech market. Its main aim is to collect the widest complex of information about the present – day situation of the firm, then to analyse these pieces of information in detail and on the base of analysis to suggest the necessary provisions for the better competitive ability off the firm in the market. The above …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/qos53/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2007
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Marie Strnadová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Podnikový management a technologie jako nástroj konkurenceschopnosti podniku
Karlygash Urynbayeva -
Vliv digitalizace na konkurenceschopnost výrobního podniku
Tereza Vinklátová -
Inovace svítidla z oblasti veřejného osvětlení s využitím technologie LED
Martin Václava -
SWOT analýza vybraného minipivovaru
Dominika KONRÁDOVÁ -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Liliana Kopicová -
Návrh na rozvoj produktového portfolia (pomocí matic BCG a GE)
Radim Valchář -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová