Vytvoření komplexní marketingové strategie začínající firmy – Bc. Marek Fryček
Bc. Marek Fryček
Bakalářská práce
Vytvoření komplexní marketingové strategie začínající firmy
Creating a comprehensive marketing strategy for startups
Anotace:
Bakalářská práce popisuje návrh vytvoření marketingové strategie nově otevřeného obchodu se sportovním vybavením a sportovními servisními službami. Cílem práce je na základě marketingového průzkumu navrhnout marketingová opatření v duchu moderních marketingových metod zaměřených na využití sociálních sítí a tím zvýšit podíl firmy na trhu, zvýšit konkurenceschopnost stávajícího i nového obchodu, upevnit …víceAbstract:
This bachelor thesis describes a marketing strategy of a new opened sports shop, which provides sports services as well. The aim of this thesis is to design a modern marketing measures on the basis of the marketing research. This measures, which are focused on a use of social networks, should lead to a company´s market share increase as well as a competitiveness increase of the sports shop. Furthermore …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kldxa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Veronika Machowská, MBA
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Relationship Marketing in Education
Emiliya Mamedova -
A comparative analysis of consumer’s perception of hotel restaurants in Great Britain and New Zealand (Relationship marketing study)
Jana Nekudová -
Relationship Marketing in a Video Game Industry
Martin Šugra -
The impact of Customer Relationship Management on Marketing Performance
Aymen Alsanhani -
Marketingová strategie malého podniku
Tereza Bačová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Audit marketingové strategie
Markéta Váňová