Karina Yegizbayeva
Bakalářská práce
Vnímání značky Yves Rocher
The perception of the Yves Rocher brand
Anotace:
Cílem práce je na základě kvantitativního výzkumu vyhodnotit, jak spotřebitelé vnímají značku Yves Rocher, především prozkoumat spotřebu přírodní kosmetiky, určit postoj k věrnostním programům a míru jejich oblíbenosti mezi respondenty. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se zabývá hlavními pojmy spojenými se značkou a jejím významem. Praktická část práce se zaměřuje především na sekundární …víceAbstract:
The purpose of this thesis is to evaluate, on the basis of quantitative research, how consumers perceive the Yves Rocher brand, in particular to analyse the consumption of natural cosmetics, to determine the attitude towards loyalty programmes and the popularity of these programmes among respondents. The thesis is divided into two parts. The theoretical part focuses on the main terms related to the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88380
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2023
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Michaela Dvořáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88380
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Importance of Human Rights Education in Social Work Practice: A Study of Social Work Curricula in Universities of the Czech Republic
Mohammad Ali Akbar -
How the Influencer/Celebrity Brand Endorsement and the Identity of the Endorser Influence the Customer Engagement.
Mohamed Amine Najid -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Being the "Other" in the Selected Novels of Dionne Brand
Dominika Letková -
Marketing strategy for the Kazakh women's clothing brand ANNA ANNA for 1 year
Alina Pavlik -
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
Martin Machek -
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
Jan Zbořil