Karina Yegizbayeva

Bakalářská práce

Vnímání značky Yves Rocher

The perception of the Yves Rocher brand
Anotace:
Cílem práce je na základě kvantitativního výzkumu vyhodnotit, jak spotřebitelé vnímají značku Yves Rocher, především prozkoumat spotřebu přírodní kosmetiky, určit postoj k věrnostním programům a míru jejich oblíbenosti mezi respondenty. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se zabývá hlavními pojmy spojenými se značkou a jejím významem. Praktická část práce se zaměřuje především na sekundární …více
Abstract:
The purpose of this thesis is to evaluate, on the basis of quantitative research, how consumers perceive the Yves Rocher brand, in particular to analyse the consumption of natural cosmetics, to determine the attitude towards loyalty programmes and the popularity of these programmes among respondents. The thesis is divided into two parts. The theoretical part focuses on the main terms related to the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 1. 2023
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Michaela Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88380