HR marketing ve společnosti JYSK – Iuliia Smiatkina
Iuliia Smiatkina
Bachelor's thesis
HR marketing ve společnosti JYSK
HR marketing in JYSK company
Anotácia:
Základním cílem této bakalářské práce je provést komplexní analýzu HR marketingu ve společnosti JYSK, jako moderního nástroje získávání a udržení zaměstnanců. Práce je rozdělená do dvou části. V teoretické části jsou definovány klíčové pojmy: řízení lidských zdrojů, personální marketing a značka zaměstnavatele. K lepšímu porozumění je personální marketing rozdělen na externí a interní; u každé z forem …viacAbstract:
The basic theme of this bachelor’s work is to make a complex analysis of HR marketing in JYSK company as a modern instrument for recruiting and maintaining employee. The work is divided into two main parts. The theoretical part gives definitions of key terms: HR management, personnel marketing and Employer Brand. For a better understanding, personnel marketing is divided into external and internal …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80370
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2020
- Vedúci: Marcela Palíšková
- Oponent: David Šmíd
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80370
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace klientely vybrané banky a metody jejího získávání a udržení
Jana Brichová -
Teoretická východiska a skutečná praxe řízení lidí ve stavební
Sebastián Richter -
Moderní technologie a trendy v bankovnictví využívané při získávání a udržení klientů
Veronika Petrásková -
Kvalita vztahů na pracovišti a resilience a jejich vliv na efektivitu práce
Jakub Krahulík -
Struktura klientely vybraných bank a metody získávání a udržení klientů
Zauresh Yessilbayeva -
Získávání a výběr kvalitních zaměstnanců z pohledu uchazečů i firem,
Markéta Mošová -
Recruitment and selection process and the impact of Covid-19
Mariya Pomochshikova -
Methods of recruitment and selection of employees
Artyom Mamayev