Marketingová strategie podniku – Yumjirmaa Ochirsuren
Yumjirmaa Ochirsuren
Bakalářská práce
Marketingová strategie podniku
Marketing strategy of the company
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Marketingová strategie podniku“ je vypracovat návrhy opatření pro marketingovou strategii pro realitní agenturu R21 s.r.o. První část práce je zaměřena na teoretické poznatky, které se vztahují k samotnému vypracování strategie. Patří sem např. marketingové koncepce, strategický marketingový proces plánování. Praktická část bakalářské práce je analýza současného stavu podniku …víceAbstract:
The subject of the bachelor thesis “Marketing strategy of the company” is to elaborate proposals of measures for marketing strategy for real estate agency R21 s. r. o. The first part of the thesis is focused on theoretical knowledge, which is related to the strategy development itself. For example, marketing concepts and strategic marketing planning processes are mentioned. The practical part of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dsvhb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Martin Cenek
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková