Mariana Štěpánková

Diplomová práce

Analýza marketingového mixu Národní galerie v Praze a Kunsthistorického muzea ve Vídni

Analysis of The National Gallery in Prague and The Art History Museum in Vienna’s marketing mix
Anotace:
Práce se zaměřuje na marketing v oblasti státních uměleckých institucí. Metodologická část práce se věnuje teorii marketingového mixu v obecné rovině a dále specifikům v oblasti arts marketingu. Stěžejní je vymezení pojmů "muzeum", "význam muzea pro kulturní cestovní ruch" a přiblížení role marketingu a specifik při sestavování marketingového mixu v tomto typu institucí. Na základě poznatků v metodologické …více
Abstract:
This master thesis is focused on marketing in the area of art institutions. The theoretical part deals with marketing mix theory in general as well as specifics of arts marketing. Terms relating to the theme of this thesis and described in more detail are: "museum", "museum's value for cultural tourism" and "the role of marketing in museums". Based on the knowledge gained from this theoretical study …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2013
  • Vedoucí: Liběna Jarolímková
  • Oponent: Barbora Voříšková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/61786