Julie Míšková
Bachelor's thesis
Komunikační plán firmy FIT4LIFE
Communication Plan for FIT4LIFE Company
Abstract:
Bakalářské práce se zabývá komunikačním plánem firmy FIT4LIFE pro rok 2015. Práce se skládá ze dvou částí teoretické a analytické. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací, vysvětluje pojem komunikační mix a komunikační plán. Analytická část bakalářské práce charakterizuje podnik a jeho konkurenci. Následně jsou aplikovány teoretické poznatky do praxe a je sestaven vlastní návrh komunikačního …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the communication plan for the company FIT4LIFE for the year of 2015. The work consists of two parts theoretical and analytical. The theoretical part deals with marketing communications, it explains the concept of communication mix and communication plan. The analytical part of this bachelor thesis describes the company itself and its competitors. Then the theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Accessible from:: 25. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Míšková, Julie. Komunikační plán firmy FIT4LIFE. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková