Marketingové prostředí společnosti ŠKODA AUTO a.s. – Petr Tuan Nguyen
Petr Tuan Nguyen
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Marketingové prostředí společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Anotace:
Absolventská práce se zabývá analýzou vnějšího marketingového prostředí vybrané společnosti. Teoretická část bude zahrnovat základní pojmy marketingu a dále se zaměří na marketingové prostředí podniku. V praktické části bude provedena analýza mikro a makroprostředí vybrané společnosti a vyhodnoceny příležitosti a ohrožení pro společnost. Práci by bylo možné využít jako podklad pro stanovení plánovaných …víceAbstract:
The graduate thesis will address the analysis of the external marketing environment of a selected company. The theoretical part will include the basic concepts of marketing and will focus on the marketing environment of the company. In the practical part, an analysis of the micro and macro environment of the selected company will be performed and the opportunities and threats for the company will be …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2021
Identifikátor:
http://theses.cz/id/zf9mbn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2021
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NGUYEN, Petr Tuan. \textit{Marketingové prostředí společnosti ŠKODA AUTO a.s.}. Online. Absolventská práce. Brno: Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/zf9mbn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace
vyšší odborný program:
Zahraniční obchod
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing v prostředí kosmetického trhu
Liana Sokačová -
Marketing hokejového klubu Salith Šumperk
Aleš Staněk -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Management and controlling of SME's
Karina Saina -
Management and Controlling of SME-s
Dmitriy Krupin -
Management and Controlling of SME-s
Tamila Mirkamalova -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
A Competitiveness Analysis of PKS okna a.s.
Ludmila Rolinková