Petr Tuan Nguyen

závěrečná práce studenta vyššího odborného studia

Marketingové prostředí společnosti ŠKODA AUTO a.s.

Anotace:
Absolventská práce se zabývá analýzou vnějšího marketingového prostředí vybrané společnosti. Teoretická část bude zahrnovat základní pojmy marketingu a dále se zaměří na marketingové prostředí podniku. V praktické části bude provedena analýza mikro a makroprostředí vybrané společnosti a vyhodnoceny příležitosti a ohrožení pro společnost. Práci by bylo možné využít jako podklad pro stanovení plánovaných …více
Abstract:
The graduate thesis will address the analysis of the external marketing environment of a selected company. The theoretical part will include the basic concepts of marketing and will focus on the marketing environment of the company. In the practical part, an analysis of the micro and macro environment of the selected company will be performed and the opportunities and threats for the company will be …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2021
Identifikátor: http://theses.cz/id/zf9mbn/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2021

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace

vyšší odborný program:
Zahraniční obchod