Petr Tuan Nguyen

závěrečná práce studenta vyššího odborného studia

Marketingové prostředí společnosti ŠKODA AUTO a.s.

Abstract:
Absolventská práce se zabývá analýzou vnějšího marketingového prostředí vybrané společnosti. Teoretická část bude zahrnovat základní pojmy marketingu a dále se zaměří na marketingové prostředí podniku. V praktické části bude provedena analýza mikro a makroprostředí vybrané společnosti a vyhodnoceny příležitosti a ohrožení pro společnost. Práci by bylo možné využít jako podklad pro stanovení plánovaných …more
Abstract:
The graduate thesis will address the analysis of the external marketing environment of a selected company. The theoretical part will include the basic concepts of marketing and will focus on the marketing environment of the company. In the practical part, an analysis of the micro and macro environment of the selected company will be performed and the opportunities and threats for the company will be …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 9. 2021

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace

vyšší odborný program:
Zahraniční obchod