Měření spokojenosti zákazníků firmy PROMENS a.s. – Michaela FIALOVÁ
Michaela FIALOVÁ
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákazníků firmy PROMENS a.s.
Measurement of customer satisfaction in PROMENS a.s. company
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je ?Měření spokojenosti zákazníků firmy PROMENS a.s.?. PROMENS je firma zabývající se zpracováním plastových výrobků. Cílem této bakalářské práce je zjištění spokojenosti zákazníků s výrobky a službami firmy a odhalení nedostatků, na které by se firma měla zaměřit. V teoretické části se zabývám procesem marketingového výzkumu, metodami sběru dat a metodami měření spokojenosti …víceAbstract:
The topic of my bachelor?s thesis is "Measurement of customer satisfaction in Promens a.s. company". Promens is engaged in manufacturing of plastic products. The aim of my bachelor?s thesis is to find out the level of customer satisfaction with products and services provided by this company and to disclose insufficiencies, which the company should focus on. I am concerned with marketing research process …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
17886
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FIALOVÁ, Michaela. Měření spokojenosti zákazníků firmy PROMENS a.s.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků ve vybrané firmě
Zdeňka LAMROVÁ -
Loajalita zákazníka jako konkurenční nástroj
Ekaterina Davydova -
Loajalita zákazníků a síla věrnostního programu e-shopu
Zuzana Pindorová -
Spokojenost a loajalita zákazníka ke značce Nescafé
Tomáš Hokr -
Nákupní chování a loajalita zákazníka na trhu kávy v České republice
Klára Galušková -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Miroslav Maláč -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Zuzana Rabčanová -
Loajalita a hodnota zákazníků v e-commerce prostředí
Daniel Kvíčala