Michaela FIALOVÁ

Bakalářská práce

Měření spokojenosti zákazníků firmy PROMENS a.s.

Measurement of customer satisfaction in PROMENS a.s. company
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je ?Měření spokojenosti zákazníků firmy PROMENS a.s.?. PROMENS je firma zabývající se zpracováním plastových výrobků. Cílem této bakalářské práce je zjištění spokojenosti zákazníků s výrobky a službami firmy a odhalení nedostatků, na které by se firma měla zaměřit. V teoretické části se zabývám procesem marketingového výzkumu, metodami sběru dat a metodami měření spokojenosti …více
Abstract:
The topic of my bachelor?s thesis is "Measurement of customer satisfaction in Promens a.s. company". Promens is engaged in manufacturing of plastic products. The aim of my bachelor?s thesis is to find out the level of customer satisfaction with products and services provided by this company and to disclose insufficiencies, which the company should focus on. I am concerned with marketing research process …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor: 17886

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FIALOVÁ, Michaela. Měření spokojenosti zákazníků firmy PROMENS a.s.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing