Tomáš KABOUREK

Bachelor's thesis

Význam značky v marketingu

neuvedeno

The Importance of a Brand in Marketing
Abstract:
Předložená práce je zaměřena na význam značky v marketingu, konkrétně v marketingu firmy Nike. V úvodní teoretické části jsou popsány složky komunikačního mixu a poznatky o značce, o její hodnotě, strategii a úspěchu. V praktické části se autor věnuje představení firmy Nike a jejímu komunikačnímu mixu. V této části je dále provedeno srovnání marketingových aktivit s aktivitami konkurenčních firem. …more
Abstract:
The present work is focused on the importance of brand in marketing, specifically in the marketing of a Nike company. The introductory section describes the components of the communication mix and brand knowledge of its value, strategy and success. Author dedicates to presentation of the company Nike and describes its communication mix in the practical part. This section also compares the marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2012
Accessible from:: 4. 5. 2012

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Jan Petrtyl

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KABOUREK, Tomáš. Význam značky v marketingu. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická