Tomáš KABOUREK
Bachelor's thesis
Význam značky v marketingu
neuvedeno
The Importance of a Brand in Marketing
Abstract:
Předložená práce je zaměřena na význam značky v marketingu, konkrétně v marketingu firmy Nike. V úvodní teoretické části jsou popsány složky komunikačního mixu a poznatky o značce, o její hodnotě, strategii a úspěchu. V praktické části se autor věnuje představení firmy Nike a jejímu komunikačnímu mixu. V této části je dále provedeno srovnání marketingových aktivit s aktivitami konkurenčních firem. …moreAbstract:
The present work is focused on the importance of brand in marketing, specifically in the marketing of a Nike company. The introductory section describes the components of the communication mix and brand knowledge of its value, strategy and success. Author dedicates to presentation of the company Nike and describes its communication mix in the practical part. This section also compares the marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2012
Accessible from:: 4. 5. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Petrtyl
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KABOUREK, Tomáš. Význam značky v marketingu. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Hodnota a přínos celoživotního učení a vzdělávání v malých a středních podnicích
Jan KOVAČ -
Factors influencing the success of a company in a selected market
Alibek Orazbay -
Komunikační mix vybrané značky
Tereza Hadynová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Komunikační mix značky Meggle na českém trhu
Lenka Ratajová -
Komunikační mix vybrané značky na českém trhu
Andrea Kuthanová -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha