Bc. Karolína Hlúpiková

Master's thesis

Projekt zlepšení marketingové komunikace Informačního centra Baťa

Project of Improving the Marketing Communication of the Baťa Information Center
Abstract:
Hlavní téma této diplomové práce je zlepšení marketingové komunikace Informačního centra Baťa. Cílem této práce je pomocí projektu na zlepšení marketingové komunikace zvýšení povědomí o Informačním centru Baťa, o jeho činnostech a akcích. Práce je zaměřena na zvolení vhodných nástrojů marketingové komunikace, které budou využívány v online i off-line prostředí. Pomocí provedení tří analýz, kterými …more
Abstract:
The main topic of this thesis is the improvement of marketing communication for the Baťa Information Center. The aim of this work is to increase awareness of the Baťa Information Center and its activities and events through a marketing communication improvement project. The thesis focuses on selecting suitable marketing communication tools to be used in both online and off-line environments. By conducting …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Hlúpiková, Karolína. Projekt zlepšení marketingové komunikace Informačního centra Baťa. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe