Bc. Šimon Bulíř

Diplomová práce

Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace

Minimalism life-style and its significance for practice of marketing communication
Anotace:
Tato práce pojednává o aspektech a kulturních kontextech životního stylu známého jako minimalismus. Jeho základní představa spočívá na myšlence „Méně je více“. Podrobně budou rozebrány dobrovolná skromnost a subkultura kulturně kreativních, stejně jako koncept minimalistického marketingu. Praktická část této práce je koncipována jako kvalitativní analýza minimalistického životního stylu na základě …více
Abstract:
This thesis approaches the facets and cultural contexts of a lifestyle known as minimalism. Its basic notion rests upon the idea “Less is more”. Both voluntary simplicity and the subculture of the cultural creatives will be discussed in-depth as well as the concept of minimalist marketing. The research part of this thesis is conceived as qualitative analysis of (the) minimalistic lifestyle, based on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
  • Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace