Komunikace - Respektovat a být respektován – Romana HLOUCHOVÁ
Romana HLOUCHOVÁ
Diplomová práce
Komunikace - Respektovat a být respektován
Communication - To Respect and to be Respected
Anotace:
Diplomová práce Respektovat a být respektován představuje a popisuje komunikační dovednosti založené na partnerském přístupu dospělých k dětem. Klíčová slova jsou komunikace, komunikační kompetence, pedagogická komunikace, respektující přístup, emoční inteligence, efektivní komunikace, odměny a tresty. Práce předkládá přesvědčení, že chceme-li z dětí vychovat samostatné, zodpovědné, respektující a …víceAbstract:
The diploma thesis Respect and To Be Respected introduces and describes communication skills based on a grown-ups partner approach to children. The key terms are communication skills, pedagogical communication, respected approach, emotional intelligence, effective communication, rewards and punishments. The thesis presents conviction, that if we want to bring up our children as independent, responsible …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Šámalová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HLOUCHOVÁ, Romana. Komunikace - Respektovat a být respektován. Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
komunikační kompetence jako součást profesního profilu sociálního pedagoga
Klára SOUČKOVÁ -
Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce
Pavla Jahodová -
Komunikační kompetence u dětí s narušenou komunikační schopností
Zuzana Francová -
Komunikační kompetence a kompetence k učení žáků v základní škole
Katrin HRUBÁ -
Rozvoj komunikační kompetence v mateřské škole pomocí autorské deskové hry
Michala Blumová -
Vybrané aspekty komunikační kompetence v právním anglickém jazyce pro akademické účely – analýza potřeb
Veronika Tománková -
Komunikační kompetence dětí těsně po nástupu do MŠ
Lucie Procházková -
Komunikační kompetence u žáka s poruchou autistického spektra v běžné základní škole
Magdalena Snášelová