Aliona Shybko

Bakalářská práce

Návrh změn marketingové komunikace vybrané společnosti s využitím informačních technologií

Proposal of changes in marketing communication of a selected company using information technologies
Anotace:
Shybko, A. Návrh změn marketingové komunikace vybrané společnosti s využitím informačních technologií. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Bakalářská práce se zabývá návrhem změn marketingové komunikace značky Tezenis za účelem zlepšení vnímání zákazníky. Na základě analýz vnějšího prostředí, konkurence a současného stavu propagace je sestavena SWOT tabulka, která je podkladem …více
Abstract:
Shybko, A. Proposal of changes in marketing communication of a selected company using information technologies. Bachelor thesis. Brno: Mendel university in Brno, 2019. The bachelor thesis deals with the proposal of changes in marketing communication of Tezenis brand in order to improve the perception of customers. Based on analyses of the external environment, competition and the current state of promotion …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta