Postoj matek dětí s těžkým postižením ke školní docházce – Bc. Gabriela Feistová
Bc. Gabriela Feistová
Diplomová práce
Postoj matek dětí s těžkým postižením ke školní docházce
The position of mothers of children with severe disabilities to attend school
Anotace:
Názory a zkušenosti matek dětí s těžkým postižením jsou zkoumány metodou kvalitativního přístupu. Práce využívá rozhovorů s čtrnácti respondentkami, studia dokumentace, osobních materiálů a pozorování při návštěvě u matek dětí s těžkým postižením. Kvalitativní přístup umožňuje zjistit, co samy matky považují za podstatné při péči o děti s těžkým postižením. Zkoumá též prožívání matek při péči o dítě …víceAbstract:
Opinions and experiences of mothers of children with learning disabilities are explored through qualitative research method. Thesis is based on interviews with 14 respondents, study of documentation, personal documentation and observing the natural environment of mother of children with learning disabilities. The advantage of qualitative research method is that the researcher is able to realize what …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mbh1f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 5. 2010
- Vedoucí: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Zkušenost rodičů s výchovou dítěte ve IV. stupni závislosti s mentálním postižením
Lenka MĚRKOVÁ -
Individuální vzdělávání dětí s mentálním a kombinovaným postižením a spolupráce školského poradenského zařízení s rodinou
Gabriela PROCHÁZKOVÁ -
Rodina s dětmi s postižením
Lucie Svitálková -
Role a podpora prarodičů při vyrovnávání se s narozením dítěte s postižením
Kristýna PAVČOVÁ -
Postoje rodičů a zaměstnanců domova pro osoby se zdravotním postižením ke vzdělávání dětí s mentálním postižením
Marcela Šilhavíková -
Analýza speciálněpedagogické diagnostiky u dětí a žáků s lehkým mentálním postižením ve speciálněpedagogickém centru
Klára Jašková -
Teaching and Learning for Democratic Citizenship in Czech School System and a Comparison with Danish School System
Klára Žilková -
Representation of Indian Residential School System in Canada in Indigenous Film and Literature
Markéta Barochová