Využití učebního stylu žáka a myšlení E-U-R v hodinách pedagogiky žáků střední školy – Bc. Petra HÁJKOVÁ
Bc. Petra HÁJKOVÁ
Diplomová práce
Využití učebního stylu žáka a myšlení E-U-R v hodinách pedagogiky žáků střední školy
Usage of student personal learning style and E-U-R thinking in middle school pedagogy classes
Anotace:
Předkládaná práce se zabývá využitím učebního stylu žáka a myšlení E-U-R v hodinách pedagogiky žáků střední školy. Zjišťuje souvislost mezi postoji žáka k metodám kritického myšlení a modelu E-U-R a jeho učebním stylem. Práce je zaměřena na analýzu výsledků získaných v rámci výzkumného šetření.Abstract:
The diploma thesis deals with the Usage of student personal learning style and A-B-C thinking in middle school pedagogy classes. Thesis determined the relationship between the pupil position to the methods of critical thinking and the E-U-R teaching model and learning style.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jitka Nábělková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HÁJKOVÁ, Petra. Využití učebního stylu žáka a myšlení E-U-R v hodinách pedagogiky žáků střední školy. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy a vyšší odborné školy / Učitelství pedagogiky pro střední školy a vyšší odborné školy
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání transmisivního a konstruktivistického přístupu ve výuce vybraných partií matematiky v 1. a 2. ročníku ZŠ
Jana KARÁSKOVÁ -
Transmisivní a konstruktivistický přístup ve výuce občanské výchovy na příkladu multikulturní výchovy
Barbora Velebová -
Metody výuky na střední škole v době koronavirové krize a jejich využití v budoucnu
Jan Pěkný -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Alternativní metody výuky geografie
Anna Auermüllerová -
Srovnání tradiční metody a metody Hejného ve výuce matematiky na ZŠ
Hana KNAPKOVÁ -
Metody a formy distanční výuky ve výtvarném oboru na Základních uměleckých školách
Erika Houserová -
Metody výuky francouzského jazyka prostřednictvím dramatické výchovy
Zuzana Gamboová
Název
Vložil
Vloženo
Práva