Marketingová komunikace společnosti Sven Car s.r.o. – Lukáš Šrom
Lukáš Šrom
Bakalářská práce
Marketingová komunikace společnosti Sven Car s.r.o.
Marketing communication of company Sven Car s.r.o.
Anotace:
Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace společnosti Sven Car s.r.o., autorizovaného dealera osobních automobilů značky Volvo, s cílem analyzovat marketingovou komunikaci a navrhnout zlepšení pro tuto komunikaci vybraného podniku.Teoretická část se zaměřuje na pojmy jako marketing, marketingový mix, marketingová komunikace, komunikační mix a jeho nástroje, Mystery Shopping. V praktické části …víceAbstract:
The theme of bachelor thesis is a marketing communication company Sven Car s.r.o., an authorized Volvo car dealership, with the aim of analyzing marketing communication and proposing improvements for this type of communication of the selected company.The theoretical part focuses on concepts such as marketing, marketing mix, marketing communication, communication mix and its tools, Mystery Shopping …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva