Bc. Tereza Dundáčková
Bachelor's thesis
Marketingový mix ve vybraném podniku
Marketing mix in a selected factory
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Marketingový mix ve vybraném podniku“ je současný marketingový mix společnosti Madeta, a. s. Cílem práce je navrhnout zlepšení marketingového mixu a navrhnout nové metody na zlepšení marketingového komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí. První část obsahuje teoretické poznatky týkající se marketingu, SWOT analýzy, marketingového mixu, jeho definice, a především se …moreAbstract:
This work "Marketing mix in the selected company" is the marketing mix of Madeta a.s. company. The aim has been to include the improvement of the marketing mix and propose methods to improve marketing ways of communication. The work is divided into two parts. The first part contains the theoretical knowledge of marketing, SWOT analysis, marketing mix, its definition, and is primarily focused on the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/n3wu1/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Iveta Kmecová, PhD.
- Reader: Ing. Marcela Juraszková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
A Marketing Mix Analysis of Vasky trade s.r.o.
Darina Krystýnová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová