Bc. Tereza Dundáčková

Bachelor's thesis

Marketingový mix ve vybraném podniku

Marketing mix in a selected factory
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Marketingový mix ve vybraném podniku“ je současný marketingový mix společnosti Madeta, a. s. Cílem práce je navrhnout zlepšení marketingového mixu a navrhnout nové metody na zlepšení marketingového komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí. První část obsahuje teoretické poznatky týkající se marketingu, SWOT analýzy, marketingového mixu, jeho definice, a především se …more
Abstract:
This work "Marketing mix in the selected company" is the marketing mix of Madeta a.s. company. The aim has been to include the improvement of the marketing mix and propose methods to improve marketing ways of communication. The work is divided into two parts. The first part contains the theoretical knowledge of marketing, SWOT analysis, marketing mix, its definition, and is primarily focused on the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Iveta Kmecová, PhD.
  • Reader: Ing. Marcela Juraszková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management