Tomáš Raizer
Bachelor's thesis
Specifika prodeje vozů ŠKODA na irském trhu
Sales specifics of Škoda cars on Irish market
Abstract:
Tato bakalářská práce si klade za cíl analyzovat ekonomickou situaci Irska, specifika irského automobilového trhu a jeho vývoj v období krize i mimo ni. Důraz byl kladen na postavení značky Škoda Auto na irském trhu. Na základě prodejních a ekonomických dat je v závěru práce stanovena předpověď budoucího vývoje trhu.Abstract:
The purpose of this bachelor thesis is to analyze economic situation of Ireland, specifics of Irish automotive market and its evolution in period of economic crisis and also in growth period. The main accent is on brand positioning of Škoda Auto on Irish market. Final part of this thesis includes prediction of future development of Irish market on the basis of sales and economic dates.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 8. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Zuzana Hejhalová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
-
Vstup české firmy na irský klavírnický trh
Kamil Šrom -
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Využití typologie osobnosti pro segmentaci trhu a marketingový výzkum
Lucie Drncová -
Marketingový výzkum na trhu bezlaktózových potravin
Vadim Chechelnytskyi -
Marketingový výzkum na vybraném trhu
Jan Zárybnický -
Marketingový výzkum nového trhu pro společnost RYTMIK s.r.o.
Vladimíra Geyerová -
Marketingový výzkum spotřebitelských zvyklostí na trhu kontaktních
Aneta Hrušková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights