Profesní příprava žáků se zrakovým postižením – Ladislava Slavíková
Ladislava Slavíková
Bachelor's thesis
Profesní příprava žáků se zrakovým postižením
Professional preparation of students with visual impairments
Anotácia:
AbstraktTeoretická část bakalářská práce vysvětluje pojmy jako je žák se speciálními potřebami a žák se zrakovým postižením, popisuje rozdělení zrakových vad dle jednotlivých hledisek. Ve stručném přehledu nahlíží do historie vzdělávání žáků se zrakovým postižením. Dále uvádí legislativní rámec pro vzdělávání žáků se zrakovým postižením a možnosti jejich vzdělávaní v systému škol v České republiky …viacAbstract:
AbstractCategories as the student with special care needs and the student with visual defects are explained in the theoretical part of the bachelor´s thesis, which describes the categorization of visual defects according to individual criteria. The thesis focuses on a brief history overview of education of the students with visual disabilities. The thesis also provides the legislative framework of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: prof. PhDr. Beáta Krahulcová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíCzech University of Life Sciences Prague
Institute of Education and CommunicationBachelor programme / odbor:
Specialisation in Pedagogy / Pedagogy for Teachers of Practical Training
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva