Řízení kvality a rizik v poradenské společnosti – Olga Třísková
Olga Třísková
Bakalářská práce
Řízení kvality a rizik v poradenské společnosti
Quality and Risk Management at a Consulting Company
Anotace:
Řízení rizik a kvality je poměrně novou moderní disciplínou, ke které existují různé přístupy a která využívá množství rozličných metod. Je to oblast, která se neustále vyvíjí a zdokonaluje, ať už z hlediska procesního, tak systémového. Ve své práci si kladu za cíl řízení rizik a kvality představit nejen po teoretické stránce, ale i jako skutečně fungující a příslušnými nástroji podpořený segment managementu …víceAbstract:
Risk and quality management is quite a new discipline which encompasses various approaches and uses a number of different methods. It is an area which is constantly developing and improving from the viewpoint of processes as well as systems. The aim of this thesis is to introduce risk and quality management not only in theory but also as a functioning management segment which is supported with relevant …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ackna/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Hana Železná
- Oponent: Ing. Miroslav Krabec, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře
Práce na příbuzné téma
-
Proces certifikace ekologického hotelu
Petr Bártík -
Certifikace v rámci Eurasijského ekonomického svazu a její aplikace na vybraná průmyslová zařízení
Hana Kavická -
Event marketing management
Matěj Buďárek -
Kontrola výkonu přenesené působnosti územních samosprávních celků
Petr Bizub -
Kvalita pracovního života učitelů
Šárka MÁCHOVÁ -
Analýza činnosti interního auditora v ICT podniku
Lucie Benešová -
„Proces přechodu klienta s mentálním postižením do služeb s nižší mírou podpory, jeho klady a rizika“
Ivana Baková -
Úvěrový proces korporátního klienta v bance
Filip Pazderník