Rozvoj kompetencí dětí zaměřených na zmírnění a prevenci agresivity. – Bc. Lenka FUKALOVÁ
Bc. Lenka FUKALOVÁ
Diplomová práce
Rozvoj kompetencí dětí zaměřených na zmírnění a prevenci agresivity.
Development of children´s competentions intent on reducation and prevention of aggression
Anotace:
TEORETICKÁ ČÁST SE ZABÝVÁ VÝZNAMNÝM PRVKEM NAŠEHO ŠKOLSTVÍ, KLÍČOVÝMI KOMPETENCEMI, KTERÉ MAJÍ BÝT U ŽÁKŮ VE VHODNÉ MÍŘE UTVÁŘENY A ROZVÍJENY A TAKÉ AGRESÍ, SMĚRY I PŘÍČINAMI JEJÍHO ZVÝŠENÉHO VÝSKYTU U MLÁDEŽE. PRAKTICKÁ ČÁST SE VĚNUJE ANALÝZE ŠKOLNÍHO VZDĚLÁVACÍHO PROGAMU NAŠÍ ŠKOLY A PRŮZKUMU NA ZÁKLADĚ PROJEKTU, KTERÝ JE ZAMĚŘEN K OSVOJOVÁNÍ KOMPETENCÍ VEDOUCÍCH PRÁVĚ KE ZMÍRNĚNÍ A PREVENCI AGRESIVITY …víceAbstract:
THE TEORETICAL PART OF THIS MASTER´S THESIS DEALS WITH THE KEY COMPETENCES WHICH ARE CONSIDERED AS THE ESSENTIAL ELEMENT OF THE CZECH EDUCATIONAL SYSTÉM AND THEY SHOULD BE ADEQUATELY CREATED AND DEVELOPED. IT ALSO DEALS WITH AGGRESSION AND TENDENCIES AND CAUSES OF ITS INCREASED OCCURRENCE WITH JUVENILES. THE PRACTICAL PART OD THIS THESIS DEALS WITH AN ANALYSIS OF THE SCHOOL EDUCATIONAL PROGRAMME OF …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011
Zveřejnit od: 8. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FUKALOVÁ, Lenka. Rozvoj kompetencí dětí zaměřených na zmírnění a prevenci agresivity.. Ostrava, 2011. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání metod a postupů slohové a komunikační výchovy v alternativním vzdělávacím systému Marie Montessori a klasické formě školství (terénní výzkum)
Hana KNOTKOVÁ -
Výchovné a vzdělávací prostředky využívané v zařízeních pro vzdělávání dospívajících a dospělých osob s mentálním postižením
Eva Jeřábková -
Zážitková pedagogika a její místo ve výchovném a vzdělávacím programu střední školy
Jiří BERAN -
Osobnostní a profesní role pracovníků zajišťujících výchovné, vzdělávací a aktivizační činnosti v pobytové sociální službě domov se zvláštním režimem
Jana Tesařová -
Aktivizující metody a jejich využití v kontaktní a distanční výuce ruštiny
Andrea Pokorná -
Výchovné a vzdělávací strategie v mateřských školách na Jindřichohradecku.
Alena HRŮŠOVÁ -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ