Green marketing - aplikace na automobilový průmysl – Dušan Klimek
Dušan Klimek
Bakalářská práce
Green marketing - aplikace na automobilový průmysl
Green marketing - application to the automotive industry
Anotace:
Má bakalářská práce se zabývá otázkou Green marketingu a jeho působení na lidi různého pohlaví, věku, vzdělání a povolání jako příjemce mediálních kampaní. Konkrétně se jedná o kampaně propagující tzv. ekologické (a tudíž i ekonomické) automobily. Tato bakalářská práce má tedy za cíl zkoumat propagaci takovýchto výrobků automobilového průmyslu a také to, zda-li tato reklama má smysl, tedy jestli je …víceAbstract:
My bachelor work deals with the question of the Green marketing and its exposure to the people of different sex, age, education and professions as the recepients of media campaigns. Specifficaly, it concerns with campaigns promoting the so-called green (and therefore economic) cars. This work therefore aims to study the promotion of such products automotive industry and also a sense that advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22800
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Dagmar Skokanová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22800
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Gabriela Kratochvílová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Lev Alimpiyev -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Iuliia Vlasova -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva