Návrh strategie obsahového marketingu pro firmu Lidl – Bc. Pavla Jurůtková
Bc. Pavla Jurůtková
Master's thesis
Návrh strategie obsahového marketingu pro firmu Lidl
Content marketing strategy for the Lidl company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem obsahové strategie pro společnost Lidl Česká republika v.o.s. Kromě samotného návrhu se práce také zabývá analýzou a zhodnocením současné online marketingové strategie. Součástí návrhu obsahové strategie je analýza webové stránky a návrh pro zrychlení jejího načítání. Pro návrh obsahové strategie jsou použity nástroje Ahrefs, PageSpeed Insights, Google Trend, Similarweb …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to propose a content strategy for Lidl Czech Republic v.o.s. company. Except for the proposal, the work is also focused on an analysis and evaluation of the current marketing strategy. A part of the content strategy proposal is an analysis of a webpage and a proposition of its loading. Online marketing tools Ahrefs, PageSpeed Insights, Google Trend, Similarweb, Marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2020
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM6315
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2020
- Supervisor: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Reader: Ing. Tomáš Kala, DrSc., DBA.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JURŮTKOVÁ, Pavla. \textit{Návrh strategie obsahového marketingu pro firmu Lidl}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/zipizb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 6. 2020 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementMaster programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Obsahový marketing hudebních interpretů České republiky v online prostředí
Helena Skácelová -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Konstrukce propagačního videa v online marketingu
Alice Kravková -
Online marketing vybraného podniku/značky
Dominika Drbohlavová -
Marketing vybraného portálu pro cestovatele
Renata Seidlerová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights