Pohled rodičů a pedagogů na vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – Bc. Monika Vodičková
Bc. Monika Vodičková
Diplomová práce
Pohled rodičů a pedagogů na vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
View of teachers and parents in the education of pupils with special educational needs
Anotace:
Anotace: Cílem empirické části diplomové práce je srovnat názory mezi pedagogickými pracovníky, kteří pracují v základních školách samostatně zřízených pro žáky se zdravotním postižením, a rodiči žáků se zdravotním postižením. Teoretickou část tvoří tři kapitoly. První kapitola je věnována pojmům: speciální vzdělávací potřeby, integrace, inkluze, individuální vzdělávací plán a asistent pedagoga, charakterizuje …víceAbstract:
Abstract: The aim of the empirical part of the thesis is to compare the views among the teaching staff, who work in primary schools independently established for pupils with disabilities, and parents of students with disabilities. The theoretical part consists of three chapters. The first chapter is devoted to the concepts of: special educational needs, integration, inclusion, individual education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/k8s6n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2016
- Vedoucí: PhDr. Dagmar Přinosilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná