Nástroje marketingové komunikace na příkladu cestovní kanceláře EXIM tours – Andrea VAŠKOVÁ
Andrea VAŠKOVÁ
Bakalářská práce
Nástroje marketingové komunikace na příkladu cestovní kanceláře EXIM tours
Marketing communications tools on example of travel agency EXIM tours
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza komunikačních kanálů cestovní kanceláře EXIM tours z pohledu zákazníka. Praktická část popisuje nynější vývoj cestovní kanceláře až po současnost. Tato část je rozdělena na dvě části. První část obsahuje hodnocení tradičního komunikačního nástroje - katalogu a webu cestovní kanceláře a druhá část se věnuje moderním komunikačním nástrojům - sociálním médiím. Jedná se …víceAbstract:
The aim of the thesis is to analyze communication channels of the travel agency EXIM tours from the costumer's point of view. The practical part describes the current development of the travel agency from their beginning to the present. This part is also divided into two sections. The first part contains the evaluation of the traditional communication tool - the catalog and the website. Second part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VAŠKOVÁ, Andrea. Nástroje marketingové komunikace na příkladu cestovní kanceláře EXIM tours. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing v cestovním ruchu
Andrea Čtvrtečková -
Internetový marketing
Karel Kavuljak -
Influencer marketing v cestovním ruchu
Michaela Baletková -
Internet Marketing in International Tourism
Hanna Kananovich -
Internetový marketing v súvislosti s podporou cestovného ruchu v regióne
Andrea Jakubíková -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Internetový marketing cestovní kanceláře
Lucie Mráčková -
Vliv koronavirové krize na cestovní kanceláře a cestovní agentury
Aneta Mžíčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva