Segmentace trhu a analýza chování zákazníka – Ing. Jiří Stýblo
Ing. Jiří Stýblo
Bakalářská práce
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
The market segmentation and analysis of costumer’s behavior
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je Segmentace trhu a analýza chování zákazníka, konkrétně v oblasti cestovního ruchu a služeb. Práce se skládá z Úvodu, Teoretické části, Praktické části a Závěru. Úvod obsahuje základní informace o stavu problematiky a je v něm zdůvodněno, proč jsem zvolil toto téma. Teoretická část obsahuje teoretické poznatky a citace z děl uznávaných autorů zabývajících se touto problematikou …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is a Market segmentation and analysis of costumer’s behavior, more specifically in an area of tourism and services. The thesis consists of an Introduction, Theoretical part, Practical part and a Conclusion. Introduction contains the basic information about the stage which this issue is currently at and also the reasons that made me to choose this topic are mentioned …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/k77wx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Iva Petrová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Identifikace postojů zákazníků ke službě personal shopping na oděvním trhu
Karolína Albrechtová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Bakhtiyar Sissengali -
Analýza řízení kvality služeb vybrané firmy
Hana Dropová -
Vybraný segment trhu volnočasových aktivit
Jana Fléglová -
Analýza nákupního chování spotřebitelů se zaměřením na vybraný segment produktů
Magdalena BENDOVÁ -
Nákupní chování vybraného spotřebitelského segmentu mládeže
Adéla Štanderová -
Spotřební chování vybraného segmentu v cestovním ruchu
Nikola Dvořáková