Bc. Kateřina Šilerová

Diplomová práce

Kvalita poskytovaných služeb v hotelu Horal

Quality of Services Provided by the Hotel Horal
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou kvality poskytovaných služeb v hotelu Horal. Cílem práce je důkladně analyzovat a následně zhodnotit úroveň stávajících služeb. V teoretické části práce je apelováno na správné vymezení všech stěžejních pojmů, jako cestovní ruch, marketing cestovního ruchu, hotelnictví, hotelové služby a analytické metody, jež jsou použité v práci. Praktická část se zaměřuje …více
Abstract:
The diploma thesis deals with a topic of quality of services provided by the hotel Horal. The aim of my work is to carry out a detailed analysis and evaluate the level of current services. The theoretical part of the thesis determines the fundamental keywords and terms such as tourism, tourism marketing, service, hotel industry, hotel services and analytic methods that are used in the thesis. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Josef Kocourek, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Šilerová, Kateřina. Kvalita poskytovaných služeb v hotelu Horal. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe