Bc. Kateřina Šilerová

Master's thesis

Kvalita poskytovaných služeb v hotelu Horal

Quality of Services Provided by the Hotel Horal
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou kvality poskytovaných služeb v hotelu Horal. Cílem práce je důkladně analyzovat a následně zhodnotit úroveň stávajících služeb. V teoretické části práce je apelováno na správné vymezení všech stěžejních pojmů, jako cestovní ruch, marketing cestovního ruchu, hotelnictví, hotelové služby a analytické metody, jež jsou použité v práci. Praktická část se zaměřuje …more
Abstract:
The diploma thesis deals with a topic of quality of services provided by the hotel Horal. The aim of my work is to carry out a detailed analysis and evaluate the level of current services. The theoretical part of the thesis determines the fundamental keywords and terms such as tourism, tourism marketing, service, hotel industry, hotel services and analytic methods that are used in the thesis. The practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2017

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Šilerová, Kateřina. Kvalita poskytovaných služeb v hotelu Horal. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe