Kvalita poskytovaných služeb v hotelu Horal – Bc. Kateřina Šilerová
Bc. Kateřina Šilerová
Master's thesis
Kvalita poskytovaných služeb v hotelu Horal
Quality of Services Provided by the Hotel Horal
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou kvality poskytovaných služeb v hotelu Horal. Cílem práce je důkladně analyzovat a následně zhodnotit úroveň stávajících služeb. V teoretické části práce je apelováno na správné vymezení všech stěžejních pojmů, jako cestovní ruch, marketing cestovního ruchu, hotelnictví, hotelové služby a analytické metody, jež jsou použité v práci. Praktická část se zaměřuje …moreAbstract:
The diploma thesis deals with a topic of quality of services provided by the hotel Horal. The aim of my work is to carry out a detailed analysis and evaluate the level of current services. The theoretical part of the thesis determines the fundamental keywords and terms such as tourism, tourism marketing, service, hotel industry, hotel services and analytic methods that are used in the thesis. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šilerová, Kateřina. Kvalita poskytovaných služeb v hotelu Horal. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová