Měření spokojenosti zákazníků se službami hotelu – Zuzana Calábková
Zuzana Calábková
Diplomová práce
Měření spokojenosti zákazníků se službami hotelu
Customer Satisfaction Measurement with the Hotel Services
Anotace:
Tématem diplomové práce je měření spokojenosti zákazníků se službami hotelu. Cílem práce je změřit spokojenost zákazníků se službami hotelu Fit, a navrhnout kroky, které povedou ke zkvalitnění služeb a tím k růstu celkové spokojenosti zákazníků. Marketingový výzkum byl realizován kvantitativní metodou, a to písemným dotazováním. Získaná data byla analyzována prostřednictvím statistických testů, metody …víceAbstract:
The topic of the master's thesis is customer satisfaction measurement with the hotel services. The aim of this diploma thesis is to measure how the hotel guests are satisfied with the services of hotel Fit and suggest concrete steps to improve hotel services and to increase customer satisfaction. Marketing research was realized on the basis of quantitative method, of written questionnaire. Data obtained …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/127752
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
- Vedoucí: Pavlína Kozáková
- Oponent: Vanda Matyščáková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
Lucie Redlová -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Gabriela Petáková