Utváření identity v kyberprostoru na příkladu sociální sítě Instagram – Bc. Táňa Breczková
Bc. Táňa Breczková
Master's thesis
Utváření identity v kyberprostoru na příkladu sociální sítě Instagram
Building identity in cyberspace in case of Instagram social network
Abstract:
Sociální média již neodmyslitelně patří do každodenního života soudobé společnosti. Sociální bariéry se díky nim odstraňují a vznikají nové prostory pro sebeprezentaci. Jedním z nich je sociální platforma Instagram. Instagram byl původně navržen pro sdílení fotografií, dnes zde můžeme také sdílet krátká videa. Pro uživatele této platformy je to výzva k vytvoření nové identity. Tuto identitu tvoří prostřednictvím …moreAbstract:
Social media are essentials of everyday life in contemporary society. They have the power to eliminate social barriers and they create new environment for self-presentation. One of them is social network Instagram. Instagram was originally launched for sharing photos, but nowadays we can also share videos there. For users of this platform this means an opportunity to build new identity. This identity …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/n6dqc/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 2. 2018
- Supervisor: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
- Reader: Mgr. Pavlína Míčová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Theses on a related topic
-
Sebeprezentace v působišti sociálních sítí jako snaha o dokonalé já
Kristýna Bezděková -
Vnímání soukromí na sociální síti Instagram pohledem uživatelů
Markéta Křečková -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Politika identity hnutí Generace identity a alt-right: Komparativní případová studie
Tomáš Hošek -
Identity within the European Self-sovereign Identity Framework
Filip Vašš -
Hudba a identita: Spôsob utvárania identity medzi nasledovníkmi Žiarislava
Michal Puchovský -
Vytlačování (jiho)moravské identity identitou Kraje Vysočina na území okresu Třebíč
Jan Mikoláš -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová