Kristýna Brožková

Master's thesis

Vliv CSR na nákupní chování a brand image v kosmetickém průmyslu

The influcence of CSR on Consumer Buying Behaviour and Brand Image in the cosmetics industry
Anotácia:
Tato diplomová práce se věnuje problematice společenské odpovědnosti firem a jejího dopadu na brand image a nákupní chování v kosmetickém průmyslu. Cílovou skupinou této práce jsou ženy z generace millennials. Teoretická část této práce popisuje termín společenské odpovědnosti firem a jeho vývoj, stejně tak jako jeho vztah k brand image a nákupnímu chování. V rámci aplikační části této práce jsou představeny …viac
Abstract:
This master thesis is focused on the topic of Corporate Social Responsibility and its effects on brand image and consumer buying behaviour in the cosmetics industry. The target group of this thesis are women members of the millennial generation. The theoretical part of this thesis describes the term of corporate social responsibility and its development, as well as its relationship to brand image and …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 1. 2020
  • Vedúci: Markéta Procházková
  • Oponent: Kristýna Walzelová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78692