Kristýna Brožková

Master's thesis

Vliv CSR na nákupní chování a brand image v kosmetickém průmyslu

The influcence of CSR on Consumer Buying Behaviour and Brand Image in the cosmetics industry
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje problematice společenské odpovědnosti firem a jejího dopadu na brand image a nákupní chování v kosmetickém průmyslu. Cílovou skupinou této práce jsou ženy z generace millennials. Teoretická část této práce popisuje termín společenské odpovědnosti firem a jeho vývoj, stejně tak jako jeho vztah k brand image a nákupnímu chování. V rámci aplikační části této práce jsou představeny …more
Abstract:
This master thesis is focused on the topic of Corporate Social Responsibility and its effects on brand image and consumer buying behaviour in the cosmetics industry. The target group of this thesis are women members of the millennial generation. The theoretical part of this thesis describes the term of corporate social responsibility and its development, as well as its relationship to brand image and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 6. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 1. 2020
  • Supervisor: Markéta Procházková
  • Reader: Kristýna Walzelová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78692