Ing. Lucie Guzyová

Bakalářská práce

Marketingová strategie a plán nákupního centra

The marketing strategy and plan of the shopping centre
Anotace:
Tato bakalářská práce podrobně rozebírá podstatu a metody tvorby účinné marketingové strategie a zároveň se detailně zabývá všemi prvky potřebnými pro sestavení marketingového plánu, to vše s konkrétním zaměřením na subjekt nákupního centra. První část bakalářské práce řeší teorii této problematiky, jako např.: význam marketingové strategie a její členění, tvorbu strategických cílů a poslání, podstatu …více
Abstract:
This bachelor thesis analyses closely the principle and methods of making an effective marketing strategy and the necessary elements of a marketing plan, all of which specifically focus on the shopping center. The first part of this thesis addresses the theory of this issue, such as: the importance of marketing strategy and its structure, making strategic goals and mission, the principle of marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
  • Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní