Golfová turistika a její propagace v České republice – Bc. Michaela Radošová
Bc. Michaela Radošová
Diplomová práce
Golfová turistika a její propagace v České republice
Golf Tourism and its Propagation in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se zabývá golfovou turistikou a její propagací v České republice. V první části se stručně zmiňuje o pravidlech, etiketě a historii golfu. Druhá část popisuje firemní kulturu a nástroje marketingových aktivit ve vztahu ke golfu, stavem české golfové turistiky a situací golfu v České republice, rovněž je specifikována cílová skupina. Poslední část se zabývá komunikačními strategiemi …víceAbstract:
Diploma thesis deals with golf tourism and its propagation in the Czech Republic. The first part briefly summarizes rules, etiquette and history of golf. The second part describes corporate identity and tools of marketing communication in relation to golf, level of the Czech golf tourism and situation of golf in the Czech Republic, the target group is also specified. The last part deals with communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pxcwf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2013
- Vedoucí: prof. PhDr. Karel Lacina, DrSc.
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová