Management kvality ve vysokoškolském vzdělávání – Petr Svoboda
Petr Svoboda
Disertační práce
Management kvality ve vysokoškolském vzdělávání
Quality Management in Higher Education
Anotace:
Disertační práce se zabývá teorií řízení kvality jakožto důležitou součástí manažerské vědy. Hlavním cílem práce je analyzovat a najít nebo dále rozvinout existující metody pro hodnocení kvality vysokoškolských institucí z pohledu různých zainteresovaných skupin s důrazem na percepci studentů.Abstract:
The thesis deals with quality management theory as an important part of management science. It analyses quality and its evaluation from different points of view of various stakeholders. The primary aim of the work is to analyse and find new or further develop existing methods for evaluating quality of higher education institutions from the stakeholders’ perspective, mainly focused on students. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71283
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 9. 2017
- Vedoucí: Jan Černý
- Oponent: Milan Hutyra, Bohdan Linda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71283
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost studentů se studiem na Univerzitě Palackého v Olomouci: regionálně geografická analýza
Petra RUMÍŠKOVÁ -
Kariérního poradenství a životní spokojenost studentů
Jakub Kasanda -
Kariérního poradenství a životní spokojenost studentů
Anežka Vyšínová -
Kariérního poradenství a životní spokojenost studentů
Nikola Nalezinková -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze