Poradenská role třídního učitele na 1. stupni ZŠ – Bc. Hana Oulehlová
Bc. Hana Oulehlová
Bakalářská práce
Poradenská role třídního učitele na 1. stupni ZŠ
Counselling role of class teacher at primary school
Anotace:
Práce se zabývá otázkou, jak třídní učitelé na 1. stupni základní školy vnímají svoji poradenskou roli. Práce je rozdělena na část teoretickou a empirickou. V rámci teoretické části jsou vymezeny pojmy poradenská kompetence a poradenská role a je přiblížen systém pedagogicko-psychologického poradenství u nás a role třídního učitele v tomto systému. Empirická část zahrnuje kvalitativní výzkumné šetření …víceAbstract:
The thesis deals with the question how class teachers at primary school perceive their counselling role. The thesis is divided into theoretical and empirical part. The theoretical part defines the terms of counselling competence and counselling role and introduces the system of pedagogical-psychological counselling in our country and the role of class teacher in this system. The empirical part includes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mv3jm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
- Vedoucí: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Lenka Hloušková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Žákovská kompetence k řešení problémů
Kristýna SLADKÁ -
Evaluation of Reliability of the Company and Suggestion of the Optimal Way of Financing Justification in the Company Rosneft in Comparison with ExxonMobil
Daria Shishkina -
Role školního poradenského pracoviště na 1. stupni ZŠ při odstraňování nedostatků v oblasti elementárního čtení a psaní v prvním a druhém ročníku
Lucie Kaděrová -
Role základní školy ve vztahu k žákům s lehkým mentálním postižením v kontextu novely zákona č. 82/2015 Sb.
Lucie VRBOVÁ -
Role neplně obsazeného školního poradenského pracoviště v kontextu zajištění intervence o žáky se SVP na ZŠ
Andrea AXMANNOVÁ -
Sociální opora středoškolských studentů v době uzavření škol
Vendula Petrovská -
Sociální opora jako jeden z aspektů prevence syndromu vyhoření u sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách.
Gordana Mikešová -
Kvalita života, sociální opora a partnerská spokojenost u pacientů s duševním onemocněním.
Nikola Fongwa