Vliv společenské odpovědnosti firem na zvýšení jejich konkurenceschopnosti – Bc. Jitka Janurová
Bc. Jitka Janurová
Master's thesis
Vliv společenské odpovědnosti firem na zvýšení jejich konkurenceschopnosti
The Influence of Corporate Social Responsibility for Increase their Competitiveness
Abstract:
Abstrakt Předkládaná diplomová práce „Vliv společenské odpovědnosti firem na zvýšení jejich konkurenceschopnosti“ si klade za cíl na základě provedené rešerše teoretických poznatků k tématu diplomové práce provést analýzu uplatňování CSR ve firemní praxi vybrané firmy. Jde o téma, které je mimořádně aktuální a ve společenské a ekonomické praxi současnosti významně frekventované. V teoretické části …moreAbstract:
Abstract The submitted diploma thesis “The Impact of Corporate Social Responsibility on Increasing the Competitiveness” aims to analyze the implementation of CSR in business practices of a chosen firm based on the conducted research of theoretical findings for the thesis topic. This is an issue of exceptional topicality and meaningfully frequent in social and economic practice. The theoretical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/jpgzs/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Reader: Mgr. Stanislava Borejová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Cenová strategie společnosti v souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti v aktuálním konkurenčním prostředí. Aktuální strategie reálných společností a důsledky na jejich další vývoj, vliv na rozvoj oboru a ekonomiku odvětví
Jan Frank -
Firemní filantropie jako součást společenské odpovědnosti společnosti FONERGY
Lenka Horáková -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Porovnání postupů v corporate social responsibility reportingu
Markéta Kleinová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
The impact of corporate social responsibility on brand image
Dilara Kose -
Corporate social responsibility
Karel Dyntar